پروژه شهرک سازی Saguramo paradise

پروژه ساخت شهرک ویلایی saguramo paradise در دل کوهستانو جنگل های انبوه ساگرامو با چشم اندازی حیرت انگیز و هوای دلپذیر که روح انسان را نوازش می دهد قرار دارد. طرحی یکپارچه با طبیعت با حفظ تمامی درختان بلوط موجود که طبیعت را آشفته ننماید.
این پروزه در 15 کیلومتری شهر تفلیس بسمت باتومی در نزدیکی شهر قدیمی و تاریخی مسختا و در نزدیکی پیست اسکی گودائوری قرار دارد. از شرکتهای همکار و اشخاصی که علاقمند به سرمایه گذاری یا مشارکت در این پروژه هستند دعوت به همکاری میشود.

چرا سرمایه گذاری در گرجستان

با توجه به اینکه قراردادی بین گرجستان و اتحادیه اروپا جهت پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا در آینده ای نزدیک بسته می شود. فرآیند بازسازی و نوسازی بافت های قدیمی در شهرهای این کشور از جمله در تفلیس با سرعت بیشتری در حال انجام می باشد. نوسازی بافت فرسوده در شهر تفلیس و دیگر شهر های کشور گرجستان از چند سال پیش آغاز شده است اما این روند با کندی همراه بوده زیرا میزان سرمایه گذاری خارجی در این کشور بسیار کم بوده است. یکی از مطمئن ترین  سرمایه گذاری ها در کشور گرجستان ، سرمایه گذاری در صنعت ساختمان سازی و شهرک سازی در این کشور می باشد که علاوه بر داشتن زمان بازگشت سرمایه کوتاه مدت ، در صورتی که سنجیده عمل شود سود قابل توجهی هم برای سرمایه گذار خواهد داشت.
ما می توانیم با مشاوره در زمینه سرمایه گذاری در کشور گرجستان راه های درست و قابل اطمینان را برای شناسایی چگونگی سرمایه گذاری و بدست آوردن بالاترین سود در کمترین زمان به شما نشان دهیم . برای شناخت فرصت های سرمایه گذاری در گرجستان با مشاوران با تجربه چنلی یول تماس گرفته و مشورت کنید تا بتوانید مناسبت ترین گزینه برای  سرمایه گذاری در گرجستان را انتخاب کنید.

برای مشاهده موقعیت پروژه ما از طریق لینک زیر وارد شوید.