مدیریت پیمان چیست ؟

همینطور که از نام مدیریت پیمان (MC) مشخص است قراردادی که بین کارفرما  با یک شرکت یا فرد جهت اجرای پروژه بسته می شود. بر اساس این قرارداد خدماتی توسط شرکت به کارفرما ارائه می شود.

از جمله این خدمات می توان به هزینه های اجرای پروژه براساس طرح ها و نقشه های موجود به اطلاع کارفرما رسانده می شود تا در صورت تائید عملیات اجرایی آغاز شود. تمام مسئولیت های انتخاب پیمانکار پروژه و ساخت و ساز به عهده شرکت یا فرد که در این قرارداد به عنوان مدیر شناخته می شود خواهد بود.   خرید و تهیه تمامی مصالح ، اخذ انشعابات به هزینه کارفرما بر عهده مدیر بوده و قرار داد بین پیمانکاران و پرداخت ها به آنها نیز باید به کارفرما توضیح داده شود.

مزایای قرارداد

از جمله مزایایی که بستن این قرارداد برای کارفرما می تواند داشته باشد این است که نیازی به حضور در پروژه نمی باشد و از آنجایی که مهندسین مجرب ما در پروژه های شما حضور دارند علاوه بر کاهش هزینه ، کیفیت کار و همچنین سرعت فعالیت نیز بیشتر خواهد شد. در قرارداد پیمان مدیریت هیچگونه ریسکی متوجه کارفرما در زمینه سرمایه نمی باشد و گزارش مکتوب از تمامی فعالیت های ما در اختیار کارفرما قرار خواهد گرفت.

پیمان مدیریت در شرکت چنلی یول

تمامی موردهای ذکر شده جزئی از قرارداد مدیرت پیمان می باشد. هر قرارداد براساس نیاز کارفرما و تعهد مدیر متفاوت بوده و هزینه آن نیز بر همین اساس متفاوت خواهد بود مثلا در آپارتمان سازی با ویلا سازی یا میزان هزینه و فعالیت در این پروژه از نظر رفت و آمد و …  این هزینه محاسبه شده و در اختیار کارفرما قرار می گیرد. برای کسب اصلاعات بیشتر در زمینه مدیریت پیمان و اجرای پروژه های خود می توانید با شماره های 88032032 و یا 88032019 شرکت چنلی یول تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

برای ارتباط با ما فرمی نیز با عنوان در خواست مشاور و پیمانکار تهیه شده است در صورت تکمیل این فرم مشاورین ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 10 =